3 Δεκεμβρίου 2013

παιχνίδι λέξεων συνέχεια



Λέξεις που αρχίζουν από Α
Είμαι ευγνώμων που δίνω και παίρνω Αγάπη, που έχω αυτοπεποίθηση που υπάρχει γύρω μου αφθονία, που προσπαθώ να έχω μέσα μου αρμονία,που μπορώ και ακούω
Είμαι ευγνώμων που με προστατεύουν οι Άγγελοι
Νοιώθω ευγνωμοσύνη που είμαι αισιόδοξη, που μπορώ να αποφασίζω για τη ζωή μου, που νοιώθω ασφάλεια, που έχω αυτοεκτίμηση, που μπορώ και κάνω αλλαγές στη ζωή μου, που υπερασπίζομαι τις αξίες μου

 Λέξεις που αρχίζουν από Β
Νοιώθω ευγνωμοσύνη που βλέπω, που κάνω βήματα για να γίνει η ζωή μου καλλίτερη,
Είμαι ευγνώμων που υπάρχουν τα  βιβλία  για να μαθαίνω
Νοιώθω ευγνωμοσύνη για τις όμορφες βόλτες, για τη βροχή, για τα αρωματικά βότανα, για τα όμορφα ψηλά βουνά

Λέξεις που αρχίζουν από Γ
 Νοιώθω ευγνωμοσύνη για τους γονείς μου, που είμαι γερή, που μπορώ και αποκτώ γνώση
Νοιώθω ευγνωμοσύνη που γιορτάζω τα γενέθλιά μου, που γεννήθηκε  το μωράκι μας, που νοιώθω μέσα μου γαλήνη, που μπορώ και γελάω με την καρδιά μου

Λέξεις που αρχίζουν από Δ
Νοιώθω ευγνωμοσύνη  για τα δώρα  που παίρνω και δίνω
Νοιώθω ευγνωμοσύνη για τους δασκάλους, για  τις δυνατότητες  και την δύναμη που έχω μέσα μου, για την δημιουργικότητα
Νοιώθω ευγνωμοσύνη για τα δέντρα και το δάσος που μας χαρίζουν  ζωή

Λέξεις που αρχίζουν από Ε
 Νοιώθω ευγνωμοσύνη για την ελευθερία, την ειρήνη, την ενέργεια που υπάρχει παντού και μέσα μας, τις ευκαιρίες που μας δίνονται
Νοιώθω ευγνωμοσύνη που έχω επιλογές, που νοιώθω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους,
που έχω ένα όμορφο εγγόνι, που είμαι Ελληνίδα
Ελένη Παπακωνσταντίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια: