15 Απριλίου 2020

αναρωτιέμαι


Αλήθεια αναρωτιέμαι
Τι είναι φυσιολογικό;;
Όταν αύριο ή όποια μέρα σταματήσει η καραντίνα και βγούμε ελεύθερα έξω
 τι θέλουμε να είναι για μας το φυσιολογικό;;
Ας  αναρωτηθούμε τώρα που έχουμε πολύ χρόνο στην διάθεσή μας.
Είναι φυσιολογικό να τρέχουμε και να μην προλαβαίνουμε;;
Είναι φυσιολογικό να έχουμε συνέχεια άγχος;;
 Ένα σφιγμένο στομάχι και ένα κεφάλι έτοιμο να σπάσει;;
Είναι φυσιολογικό να ξυπνάμε από τα άγρια χαράματα και
 να γυρίζουμε πίσω στο σπίτι μας την νύχτα;;
Είναι φυσιολογικό άλλες γυναίκες να μεγαλώνουν  το παιδί μου;;
Είναι φυσιολογικό να τρώω έτοιμες τροφές και να πίνω συνέχεια καφέδες;;
Είναι φυσιολογικό τα παιδιά μας να είναι κλειδωμένα όλη μέρα
 μέσα σε μία τάξη σχολείου ή μέσα σε ένα διαμέρισμα;;
Είναι φυσιολογικό να παίζω κάθε μέρα κρυφτούλι με τον εαυτό μου;;
Να μη γνωρίζω τα συναισθήματά μου;;
Είναι φυσιολογικό να μην επικοινωνώ την αλήθεια μου;;
Είναι φυσιολογικό να ζω μέσα στα ψέματά μου;;
Είναι φυσιολογικό ……………………………………….
Ας συμπληρώσει ο καθένας αυτό που τον κρατάει πίσω και δεν τον αφήνει να
είναι το άτομο που θέλει να είναι.
 Που δεν ζει τα όνειρά του, που δεν ζει μια ζωή με χαρά, αγάπη ισορροπία,
Δημιουργικότητα, που δεν ζει ευτυχισμένο.
Ελένη Παπακωνσταντίνου
Life coach

Δεν υπάρχουν σχόλια: